MEDYA MERKEZİ

Platin Bilişim konvansiyonel Halkla İlişkiler ve Tanıtım stratejisi ile farklı iletişim çalışmaları yürütmektedir. Bu kapsamda medya merkezinde, basın bültenleri, basın yansımaları, etkinlikler - virtüel hikayeler, başarı hikayeleri, ödüller, sponsorluk çalışmaları, duyurular, videolar, kataloglar, sosyal medya kanalları, müşteri ilişkileri bilgisine ulaşabilir ve PR abonelik sistemi ile üye olabilirsiniz.

Platin Support Portal Yenilendi

08 Şubat 2016 Bu konu ile ilgili açıklama yapan Platin Bilişim Genel Müdürü Ayhan Bamyacı, teknik süreçlerimizin ve müşteri ilişkilerimizin gelişmesi için; bu alana yatırım yaptık. Neticede müşterilerimiz artık bizlere daha rahat ulaşabilecekler ve yardım masası aracılığı ile sorunlarını daha kolay ulaştırabilecekler.

Artık; https://support.platinbilisim.com.tr/portal adresinden bizlere ulaşabileceksiniz.

Yeni support tool’u ile müşterilerimizin yapabileceği işlemler ;

  • Bakım anlaşmalı tüm müşterilerimizin case’leri bu tool üzerinde bulunacaktır,
  • Müşterilerimiz web portal üzerinden bizlere case’lerini oluşturabilecekler,
  • Geriye yönelik tüm case’lerini bu portal üzerinden inceleyebilecekler,
  • Geriye yönelik case’lerinden rapor görüntüleyebilecekler,
  • Yapmış olduğumuz tüm duyuruları kendi portal ekranlarında görebilecekler,
  • Müşterilerin Yöneticilerine yönetici account oluşturup support süreçlerinde tüm ürünlerinde verilen destekleri görüntüleyebilecekler.

Bu konu ile ilgili açıklama yapan Platin Bilişim Genel Müdürü Ayhan Bamyacı, teknik süreçlerimizin ve müşteri ilişkilerimizin gelişmesi için; bu alana yatırım yaptık. Neticede müşterilerimiz artık bizlere daha rahat ulaşabilecekler ve yardım masası aracılığı ile sorunlarını daha kolay ulaştırabilecekler. Bu şekilde bir çalışma yapmaktan mutluyuz, olumlu geri bildirimler almayı umuyoruz. Projede emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz” şeklinde açıklamada bulundu.